Pagina's

Followers

zondag, januari 17, 2016

Winters pop-up kaartje & kerstkaartje in 1

hallo allemaal,

2016 is al weer ruim 2 weken oud...
December was een erg drukke maand dus weinig tijd om te knutselen helaas!!

Wel veel nagedacht over mijn creatieve voornemens voor 2016:

  • minimaal 2 kerstkaartjes per maand
  • 1 verpakking,doosje of cadeautje per maand 
  • mijn collectiekaartjes uitbreiden met meer verschillende kaartjes
  • meer bloggen, ook zal ik volgende maand mijn blog aanpassen, of verder gaan op een nieuw blog... want op 26 februari ben ik al weer 4 jaar in blogland... Ik ben aan het nadenken over een leuke candy!!
  • En mijn laatste voornemen, mijn hobby spulletjes goed opruimen, ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie (creatieve) opruim oplossingen low-budget én voor een kleine ruimte (lees geen ruimte HAHA)


Dan nu mijn eerste kaartje van 2016:
Een winterse pop-up kaart & een kerstkaartje in 1.



Het patroon komt van de club de kaartenkast, het was het patroon van november maar door alle drukte in november & december heb ik hem niet eerder kunnen maken.
Ik heb gekozen voor het thema landschap, en hoop dat dat duidelijk is. Het thema Winterlandschap is in januari het wedstrijd thema van de club het kersthoekje.
Op de club van Tiets, Kaarten maken met Tiets doe ik mee met de kerst actie, maak elke maand 2 kerstkaartjes in totaal is dat 24 en in de maanden oktober, november & december nog 6 extra dit komt dan op 30 kerstkaartjes!!

Op het blog van Marianne Design is het thema maak een winterse pop-up kaart met zoveel mogelijk MD producten.
Op het blog van ANMA creatief is het thema bloemen, ik heb 4 Poinsettia's gebruikt.
Op het blog van Marianne design kreadiva's is het thema Alles geht mit Marianne Design
 + Option Schneeflocken, ik heb helaas geen sneeuwvlokken maar wil mijn kaartje wel mee laten doen.

Ik heb de volgende materialen van MD gebruikt:
Plaatje (download op MD blog)
Col 1330 (bomen & hertje)
LR0142 (Poinsettia Mini)
Ec0096 (stempel Fijne feest dagen)

Deze kaart doet mee met:
Challange's:
Marianne Design blog
ANMA creatief
Marianne design kreadiva's

Clubs:
club de kaartenkast
club het kersthoekje
Kaarten maken met Tiets

Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een lieve pop-up kaart Chantal. Ben benieuwd of je goede voornemens gaan lukken ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi winters pop-up kaartje! Succes met je goede voornemens! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pop-up kaart met Snoesje in de hoofdrol.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke winterse pop-up kaart heb je gemaakt Chantal, heel mooi gedaan zo!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winterse pop-up kaart Chantal!
    Knap gedaan met deze kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk modelletje in pop-up Chantal, mooi winterlandschapje heb je oo je kaart gemaakt.
    Gezellig dat je met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi pop up kaartje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal!!
    Was echt leuk om te doen en wat leuk de positieve reacties!!
    Liefs Channzeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    Ben via Marianne design challenge op je blog terecht gekomen .
    Zag dat je de prijs gewonnen had en het is dan ook dik verdiend! Wat een prachtige pop-up kaart heb je gemaakt .
    Ben je volger geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Doris was erg verrast dat ik gewonnen had!! En natuurlijk super blij!!

      Welkom op mijn blog, leuk dat je mij volgt!!
      Ga ook even een kijkje nemen op jou blog & je ook volgen!!

      Groetjes Chantal

      Verwijderen
  11. Mooie kaart Chantal!
    Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely winter card!Thank you so much for sharing your card with us at Kreadiva´s challenge this month!
    Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen